Tisztelt Látogató!
A közös képviseletek nyilvántartását a 2017. évi CLXXXVI. törvény elrendelte . A Ttv 55. § (2) bekezdése elrendeli, hogy a megválasztott közös képviselő vagy intézőbizottság elnöke akkor kezdheti meg a munkáját, amennyiben az ingatlan – nyilvántartásban ennek tényét rögzítik. Lehetséges, hogy az Önt megválasztó közgyűlési határozat nem felel meg a jogszabály kötelező feltételeinek ezért szükséges módosítani, vagy amennyiben a társasház adatai a törzslapon nem kerültek megfelelően rögzítésre akár az ingatlan adatai rendezetlenek, azonnal intézkedésre van szükség. Amennyiben alakilag nem felel meg a beadvány elutasítják a kérelmet.
A kötelezés 2019.január 01. napjától hatályos.
Az alakilag hibátlan kérelem benyújtását az illetéken túl irodánk vállalja ingyenesen benyújtani.
Ha további kérdése van vegye fel Irodánkkal a kapcsolatot a kepviselo@ugyvedek.net címen, vagy a 06-1-793-29-53 számon.
Amennyiben kéri az adatok bejelentését az ingatlanügyi hatóság felé, küldje meg számunkra az alábbi űrlapon az adatait.
ADATBEKÉRŐ ŰRLAP
HOGYAN TUDOK IDŐPONTOT FOGLALNI ?
A fenti űrlapon megadott email címre kiküldött levél segítségével tud a naptárban időpontot foglalni, amiben megkapja jelszavát is, majd az email címével és a jelszavával tud időpontot foglalni. Csak az űrlapon regisztráltak tudnak időpontot foglalni
[booked-calendar]